Жиі қойылатын сұрақтар
Интернет-банкинг жүйесіндегі қателіктер
Интернет-банкинг жүйесінде «Жүйелік қате» қатесі шығып тұр.
Браузерініздің шолғыш тарихын өшіру керек. Содан кейін парақты жаңартып, Интернет-банкинг жүйесіне қайта кіріңіз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Интернет-банкинг жүйесінде «Жарамсыз қолтаңба» қатесі шықты.
  • USB токенінің компьютерге қосулы немесе өшірулі екенін тексеріңіз. 
  • Басқа портқа ауыстырыңыз. 
  • Егер Токен жанбаса, бұзылу себебінен білу үшін банк бөлімшесіне жүгініңіз. 
  • Егер токен қосулы болса, бірақ жүйеге кіре алмасаңыз, техникалық қолдау қызметіне 8 800 080 07 11 немесе 7711 нөмірлері арқылы хабарласу керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Техникалық бағдарламалық жасақтама лицензиясы табылмаған немесе мерзімі аяқталған.
  • ЭЦҚ кілтті суырып ,тұмар бағдарламасының ескі нұсқасын жойып, компютерді қайта жүктеу керек. Компьютер қайта іске қосылған сон тұмар бағдарламасының жаңа нұсқасын жүктеу қажет.
  • Тұмар бағдарламасының жаңа нұсқасын біздің https://fh.jysanbank.kz сайтынан жүктеп алыңыз. Екінші қайта жүктеуден кейін ИБЖ пайдаланушы нұсқаулығына сәйкес Интернет-банкинг жүйесіне кіруге тырысамыз
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Кіре берісте Correqts ИБЖ-де ЭСҚ куәлігінің қолданылу мерзімі туралы терезе ашылады«Келесі белсенді куәліктердің мерзімі өтіп кеткен немесе мерзімі бітуге жақын.»
  • BSS Correqts ИБЖ заңды тұлғаларға арналған пайдаланушы нұсқаулығын банктің веб-сайтынан оқып көріңіз: https://jysanbank.kz/kz/business/internet-banking КӘСІПЕРЛЕРДІҢ ЖҮЙЕГЕ АЛҒАШ КІРГЕН КЕЗІНДЕГІ ЭСҚ СЕРТИФИКАТЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ҰЗАРТЫЛУЫ.
  • Сертификаттың мерзімін ұзарту туралы өтінішті жіберу мүмкін болмаған жағдайда, байланыс орталығына 8 800 080 07 11 немесе 7711 қысқа нөмірі арқылы хабарласуға болады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
VO кодын толтыруым керек пе?
Егер аударым валютасы ресей рублі болса, VO (валюталық операция) коды белгіленеді. VO кодтар каталогынан сіз валюталық транзакцияның сәйкес кодын (VO коды) таңдай аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Инвойсты қай жерден көруге болады?
Егер инвойс бар болса, инвойс өрісіне нөмірін және күнін көрсетіңіз (оны төлем туралы деректе көрсете аласыз). Деректер бенефициардан алынған мәліметтерде болуы керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Интернет-банкинг жүйесінде шығыс операциялары үшін бірінші қол қою құқығын қалай өзгертуге болады?
Заңды тұлға банкке келесі құжаттарды ұсынады: уәкілетті тұлғаны тағайындау туралы бұйрық, сенімхат, қолтаңбасы бар мөр және мөр басылған құжат. Осы құжаттардың барлығы нотариалды куәландырылады немесе банк уәкілеттілігіне беріледі.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Интернет-банкинг жүйесінде төлемді қалай толтыруға болады?
Төлем құжатын толтыру үшін «Төлем құжаттары» қосымша бетіне өту керек, содан кейін «Жасау» түймесін басып, мақсатыңызға сәйкес үлгіні таңдаңыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Интернет-банкинг жүйесінде шетел валютасында төлемді қалай жіберуге болады?
Шетел валютасындағы төлемдерді жіберу үшін «Валюта операциялары» қосымша бетіне өтіп, сізге сәйкес үлгіні таңдаңыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлемді банктің мөрімен басып шығара аламын ба?
Сіз төлем құжатын банктік мөрмен тек «ОРЫНДАЛДЫ» мәртебесі күйінде басып шығара аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
«Төлем туралы мәліметтер» жолында төлемге қол қою кезінде қате пайда болды - жарамсыз таңбалар табылды.
Бұл қате төлем қате толтырылған кезде көрсетіледі. Төлемнің дұрыстығын тексеру қажет.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады