Жиі қойылатын сұрақтар
Карталар жеткізілімі
Төлем картасын қандай қалаларда жеткізуге болады?

Карталарды курьерлік жеткізу келесі қалаларда жүзеге асырылады: Алматы, Нұр-Сұлтан, Шымкент, Ақтөбе, Көкшетау, Теміртау, Қарағанды, Петропавл, Орал, Ақтау, Қостанай, Семей, Атырау, Степногорск, Өскемен, Павлодар, Тараз, Қызылорда, Талдықорған

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлем картасын курьерлік жеткізу қай уақытта жүзеге асырылады?

Төлем картасын курьерлік жеткізу жұмыс күндері сағат 10.00-ден 17.00-ге дейін қала шегінде жүзеге асырылады. Карталар тек үйге немесе кеңсеге жеткізіледі

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Менің жеткізілімімнің жағдайын қалай тексеруге болады?
Төлем картасын курьерлік жеткізу мәртебесін Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) арқылы білуге болады. Жақын арада жеткізу мәртебесін қарау Jýsan мобильді қосымшасында жүзеге асырылады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Картаны жеткізуді қалай болдырмауға болады?
7711 нөмірі бойынша Jýsan Банктің Call-center-і хабарласып, төлем картасын курьерлік жеткізуді тоқтатуға болады (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу).
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Жеткізумен қандай карталарды тапсырыс беруге болады?

Қазіргі уақытта жаңа және қазіргі клиенттер карталардың осы түрлерін жеткізуге тапсырыс бере алады:

Jýsan Pay - мультивалюталық карта

Social Card - жәрдемақы, алимент және зейнетақыны аударуға арналған әлеуметтік карталар

Jýsan Junior - мультивалюталық балалар картасы

Joy Card - бөліп төлеу картасы

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер жеткізу мекенжайы өзгерсе, қайда бару керек?
Жеткізу мекенжайын өзгерту үшін Сіз Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) хабарласа аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Картаны алу кезінде қандай құжаттар қажет?
Төлем картасын алу үшін Jýsan мобильді қосымшасында тапсырыс беру кезінде сканерленген жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы қажет.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Жеткізу қанша тұрады?
Төлем картасын курьерлік жеткізу тегін қызмет болып табылады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер мен курьердің қоңырауына жауап бере алмасам не істеуім керек?
Егер сіз курьердің қоңырауына жауап бере алмасаңыз, сіз курьерге қайта қоңырау шала аласыз немесе Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау) хабарласа аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Жеткізілген карта бойынша деректемелерді қалай алуға болады?
Картаның деректемелерін "Карта туралы, деректемелер" бөлімінде картаны іске қосқаннан кейін мобильді қосымшада көруге болады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Неліктен курьер жеткізілімімен картаға тапсырыс беру мүмкін болмады ?

Төлем карталарын курьерлік жеткізу жүзеге асырылмайтын себептер :

1. Егер клиент резидент емес болса

2. Jýsan мобильді қосымшасының ескі нұсқасы орнатылды

3. Егер клиент банк бөлімшесінде карта алуды таңдаса

4. Егер клиент курьерлік жеткізу көзделмеген төлем карталарының басқа түрлерін таңдаса

5. Егер қажетті қала төлем карталарын курьерлік жеткізу тізіміне кірмесе.

Jýsan мобильді қосымшасында төлем карталарына тапсырыс берген кезде әрбір клиентке төлем картасының бір түрі қарастырылған

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Үшінші тұлға менің картамды сенімхат бойынша ала ала ма?
Картаны алу Jýsan мобильді қосымшасында тапсырыс беру кезінде сканерленген жеке басын куәландыратын құжат болған жағдайда ғана клиенттің өзіне ғана мүмкін болады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Жеткізілген картаны іске қосу қажеттілігі туралы SMS келмесе не істеу керек?
Егер төлем картасын іске қосу туралы смс келмесе, 7711 нөмірі бойынша Jýsan Банктің Call-center-іне хабарласу қажет (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу).
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Курьер жеткізілімімен картаға қайда тапсырыс бере аламын?

Төлем карталарына тапсырыс беру тек Jýsan мобильді қосымшасының басты бетіндегі "Жаңа шот немесе  «Өнім»  бөлімінде қолжетімді

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады