Жиі қойылатын сұрақтар
Мобильді қосымшадағы төлемдер
Jysan мобильді қосымшасында коммуналдық қызметтерді, байланыс қызметтерін, айыппұлдарды, салықтарды және т. б. төлеуге бола ма?

Иә, болады. Коммуналдық қызметтерді, байланыс қызметтерін, айыппұлдарды, салықтарды және т. б. мобильді қосымшада төлеу үшін сізге Jýsan мобильді қосымшасының "Төлемдер" бөліміне өтіп, өңірді, қажетті қызмет жеткізушісін таңдап, Төлем деректерін енгізіп, төлем жасау керек

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы қызметтерге ақы төлеу үшін комиссия мөлшері қандай?

Jysan мобильді қосымшасында төлемдер комиссиясыз жүзеге асырылады. Кейбір комиссияларды қызмет жеткізушісі ұстап қалуы мүмкін

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлем үлгісін Jýsan мобильді қосымшасында қалай сақтауға болады?

Jýsan мобильді қосымшасында төлем сәтті аяқталғаннан кейін, жүйе автоматты түрде жеткізушіні "Төлем шаблондарына" қосады және келесі төлем кезінде төлем деректерін қайта енгізудің қажеті жоқ

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында депозиттен немесе ағымдағы шоттан қызметтерді төлеуге бола ма?

Jýsan мобильді қосымшасының "Төлемдер" бөліміндегі қызметтерге төлем тек банк карталары бойынша жүргізіледі. Егер сіздің ақша қаражатыңыз депозитте немесе ағымдағы шотта болса, оны "Аударымдар" бөлімінде сіздің картаңызға аудару қажет

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jysan мобильді қосымшасында төлем жасалмаса не істеу керек?

Егер сізде Jýsan мобильді қосымшасында төлем жасалмаса, қызметтерге ақы төлеу бойынша қаражаттың алынғанын және мүмкін қателіктердің бар-жоғын тексеру үшін Jýsan Банктің Call-center -іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан қоңырау шалу тегін) хабарласу керек

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасында Қате төлем жасаса немесе өнім берушінің деректерін дұрыс көрсетпесе не істеу керек?

Егер сізде болсаңыз немесе Jýsan мобильді қосымшасында өнім берушінің деректерін дұрыс көрсетпеген болсаңыз, төлемдер тарихында сіз осы төлемді басуыңыз керек. Пайда болған терезеде төлем мәртебесі көрсетіледі.  

- Егер төлем мәртебесі "Өңделуде" болса, төлемді тоқтату үшін Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан қоңырау шалу тегін) хабарласу керек.  

- Егер төлем мәртебесі "Төленген" болса, сіз қызмет жеткізушісіне хабарласуыңыз керек. 

- Егер төлем мәртебесі "Қабылданбады" болса, сіздің төлеміңіз орындалмады және ақша шотқа қайтарылды.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасында төлем өтсе, бірақ жеткізушіге төлем түспесе не істеу керек?

Егер сіздің Jysan мобильді қосымшасында жасалған төлеміңіз өткен болса, бірақ жеткізушіге төлем түспесе, төлем тарихында сіз осы төлемді басуыңыз керек. Пайда болған терезеде төлем мәртебесі көрсетіледі.  

- Егер төлем мәртебесі "Өңделуде" болса, төлемді тоқтату үшін Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан қоңырау шалу тегін) хабарласу керек.  

- Егер төлем мәртебесі "Төленген" болса, сіз қызмет жеткізушісіне хабарласуыңыз керек.  

- Егер төлем мәртебесі "Қабылданбады" болса, сіздің төлеміңіз орындалмады және ақша шотқа қайтарылды. Төлемді қайта жасап көру керек.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қызметтерді төлеу кезінде Jýsan мобильді қосымшасында есептен шығару үшін қажетті карта көрсетілмесе не істеу керек?

Егер қызметтерді төлеу кезінде Jýsan мобильді қосымшасында есептен шығару үшін қажетті карта көрсетілмесе, "Менің Банкім" бөлімінде картаның мәртебесін тексеру қажет, себебі ол оқшаулануы мүмкін

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jysan мобильді қосымшасындағы төлем тарихын қалай жоюға болады?

Jýsan мобильді қосымшасында төлем тарихын жою мүмкін емес

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jysan мобильді қосымшасында қажетті қызмет жеткізушісі болмаса не істеу керек?

Егер Jýsan мобильді қосымшасында қажетті қызмет жеткізушісі болмаса, Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан қоңырау шалу тегін) жүгіну арқылы немесе Банктің info@Jýsanbank.kz электронды мекенжайына хат жазу арқылы қажетті қызмет жеткізушісін қосу туралы ұсыныс қалдыра аласыз. 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jysan мобильді қосымшасында төлем жасау үшін қандай шектеулер бар?

Jýsan мобильді қосымшасында келесі қызметтерді төлеуге арналған лимиттер бар:

- Ұялы байланыс операторларының қызметтері-бір жолғы 10 000 тг, айына әр байланыс операторы үшін 30 000 тг.

- "Алматы қаласы бойынша көлік қызметтері" - бір реттік 5000 тг, айына - 10 000 тг.

Бұл лимиттер өзгертілмейді және ай сайын бірінші күні нөлденеді.  

 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлемдер қаншалықты жылдам өтеді?

Jýsan мобильді қосымшасында көптеген қызмет жеткізушілерінің пайдасына төлемдер бірден жүргізіледі. Кейбір ерекше жағдайларда төлемдер 3 күнге дейін созылуы мүмкін. Мұндай жағдайларда қызметтерді алдын-ала төлеуді ұсынамыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлем жасау кезінде Jýsan мобильді қосымшасында қате туралы хабарлама пайда болды. Бұл жағдайда не істеу керек?

Егер сізде Jýsan мобильді қосымшасында төлем жасау кезінде қате туралы хабарлама пайда болса, Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан қоңырау шалу тегін) хабарласып, Банктің техникалық бөліміне өтініш жіберу үшін қате туралы хабарлау қажет. Сондай-ақ, пайда болған қате мен төлем мәліметтері (жеке шот нөмірі, телефон нөмірі және т. б.) көрсетумен электрондық поштаға хат жазуға болады. 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында тұрақты төлемдер үшін ақшаны автоматты түрде есептен шығаруды орнатуға бола ма?

Өкінішке орай, қазіргі уақытта Jýsan мобильді қосымшасында тұрақты төлемдер жүргізу үшін ақшалай қаражатты автоматты түрде есептен шығару мүмкін емес

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы қызметтерді жеткізушілер тізімінде неге Алматы қаласының қызметтері ғана көрсетіледі?

Егер Jýsan мобильді қосымшасында қызметтерді жеткізушілер тізімінде тек Алматы қаласының немесе кез келген басқа қаланың қызметтері көрсетілсе, сізге қажетті қаланы таңдау қажет. Ол үшін "Төлемдер" бөлімінде орналасқан жер белгішесін (тарихтың оң жағында) басып, қажетті қаланы/елді мекенді таңдау керек 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлемдерді қай уақытта жасауға болады?

Jýsan мобильді қосымшасындағы төлемдерді Сізге ыңғайлы кез келген уақытта жасауға болады.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады