Жиі қойылатын сұрақтар
Саяхаттар бөлімі
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде қандай қызмет арқылы сатып алулар жасалады?
Jýsan мобильді қосымшасында "Саяхат" бөлімінде сатып алу үшін
саяхаттарды ұйымдастыруға арналған www.onetwotrip.com онлайн-сервис қолданылады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында "Саяхат" бөлімі қандай қызметтерді ұсынады?
"Саяхат" бөлімінде сіз келесі қызметтерді пайдалана аласыз: - бүкіл әлем бойынша қонақүйлерді брондау
- әуе билеттерін сатып алу
- ТЖ билеттерін сатып алу
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде төлем жасаған кезде қандай Бонус қарастырылған?

Сіздің "TRAVEL" төлем картаңызға қосылу мүмкіндігі болған кезде Jýsan мобильді қосымшасының саяхат бөлімінде 10% - ға дейін сатып алған кезде бонустарды есептеу. "TRAVEL" пакетін қоспай бонустарды есептеу сіздің төлем картаңыздың тарифтеріне сәйкес жүргізіледі.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
"Саяхат" бөлімінде қандай карталар арқылы төлей аламын?

Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде Сіз Банктің кез келген jýsan төлем картасымен төлей аласыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Cаяхат " бөлімінде сатып алған билеттерді қалай аламын?
Jýsan мобильді қосымшасында билетті "Саяхат" бөлімі арқылы сатып алған кезде барлық деректерді көрсете отырып, сатып алынған билеттің электрондық нұсқасы жіберілетін e-mail-ді көрсету қажет.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшаларында "Cаяхат" бөлімінде басқа валютада сатып алу кезінде айырбастау автоматты түрде жүреді ме?
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөліміндегі барлық сатып алулар теңгемен жүзеге асырылады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
"Саяхат" бөлімінде сатып алынған билетті қайтару қалай жүзеге асырылады ?

Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билетті қайтаруды электрондық билеті бар хабарламада көрсетілетін сілтеме бойынша өтіп, жасауға болады. Бұл ретте сатып алуды тоқтатқан кезде Өнім беруші тарапынан айыппұл алынуы мүмкін. Айыппұл мөлшері және сатып алуды болдырмау шарттары тиісті жеткізушіге байланысты. Сатып алуды болдырмау туралы толығырақ ақпаратты  www.onetwotrip.com сайтынан  "Жиі қойылатын сұрақтар" бөлімінен, сондай-ақ OneTwoTrip компаниясының тәулік бойы тұтынушыларды қолдау телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 білуге болады.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билетті сатып алудан бас тартқан кезде Бонус сақтала ма?

Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде жасалған сатып алуды тоқтатқан жағдайда, есептелген Бонус жойылады. 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билеттегі деректер дұрыс көрсетілмесе не істеу керек?
Егер Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билеттегі деректер дұрыс көрсетілмесе, www.onetwotrip.com онлайн-сервисті қолдау қызметіне, сондай-ақ onetwotrip клиенттерін тәулік бойы қолдау телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 хабарласу қажет
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер "Саяхат" бөлімінде төлем жасалмаса не істеу керек?
Егер "Саяхат" бөлімінде төлем жүргізілмесе, сізге 7711 нөмірі бойынша JýsanБанктің Call-center-іне хабарласу қажет (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) және бұл туралы Операторға хабарлау немесе info@jysanbank.kz. эл.пошта мекенжайы арқылы жазу қажет.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билет эл.мекенжайға келмесе не істеу керек?
Егер "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билет эл.мекенжайға келмесе, www.onetwotrip.com онлайн-сервистің қолдау қызметіне жүгіну, сондай-ақ onetwotrip клиенттерін тәулік бойы қолдау телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 хабарласу керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде Билеттерді сатып алу үшін Банк қандай комиссия алады?

Jýsan мобильді қосымшасының "Саяхат" бөлімінде сауда жасағаны үшін комиссия алынбайды. 

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде қандай қызмет арқылы сатып алулар жасалады?
Jýsan мобильді қосымшасында "Саяхат" бөлімінде сатып алу үшін
саяхат ұйымдастыруға арналған www.onetwotrip.com онлайн-сервис қолданылады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында "Саяхат" бөлімі қандай қызметтерді ұсынады?
"Саяхат" бөлімінде сіз келесі қызметтерді пайдалана аласыз: - бүкіл әлем бойынша қонақүйлерді брондау
- әуе билеттерін сатып алу
- ТЖ билеттерін сатып алу
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат " бөлімінде төлем кезінде қандай Cashback қарастырылған?

Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде төлеу кезінде cashback-travel сатып алу сомасынан 10% құрайды.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
"Саяхат бөлімінде" қандай карталар арқылы төлей аламын?
Төлемді Jýsan Bank кез келген төлем карталарын ұстаушылар "Саяхат"бөлімінде жүргізе алады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер төлем www.onetwotrip.com сайтының өзінде болса, Cashback 10% дейін есептеледі ме?

Жоқ, платформаларда Jýsan мобильді қосымшасының қатысуынсыз төлеген кезде пайдаланылатын төлем картасының стандартты cashback есептеледі.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Cаяхат " бөлімінде сатып алған билеттерді қалай аламын?
Jýsan мобильді қосымшасында билетті "Саяхат" бөлімі арқылы сатып алған кезде барлық деректерді көрсете отырып, сатып алынған билеттің электрондық нұсқасы жіберілетін e-mail-ді көрсету қажет.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшаларында "Саяхат" бөлімінде басқа валютада сатып алу кезінде айырбастау автоматты түрде жүреді ме?
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөліміндегі барлық сатып алулар теңгемен жүзеге асырылады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
"Саяхат" бөлімінде сатып алынған билетті қайтару қалай жүзеге асырылады ?
"Саяхат" бөлімінде сатып алынған билетті сатып алудан бас тартуды электрондық билетпен хабарламада көрсетілетін сілтемені басу арқылы жасауға болады. Бұл ретте, өнім беруші тарапынан сатып алуды тоқтатқан кезде айыппұл алынуы мүмкін. Айыппұл мөлшері мен сатып алуды жою шарттары тиісті жеткізушіге байланысты. Сатып алуды болдырмау туралы толығырақ ақпаратты www.onetwotrip.com сайтынан "Жиі қойылатын сұрақтар" бөлімінде, сондай-ақ OneTwoTrip компаниясының тәулік бойы клиенттерге қолдау көрсету телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 табуға болады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билеттегі деректер дұрыс көрсетілмесе не істеу керек?
Егер Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билеттегі деректер дұрыс көрсетілмесе, www.onetwotrip.com онлайн-сервисті қолдау қызметіне, сондай-ақ onetwotrip клиенттерін тәулік бойы қолдау телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 хабарласу қажет
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер "Саяхат" бөлімінде төлем жасалмаса не істеу керек?
Егер "Саяхат" бөлімінде төлем жүргізілмесе, сізге 7711 нөмірі бойынша JýsanБанктің Call-center-іне хабарласу қажет (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) және бұл туралы Операторға хабарлау немесе info@jysanbank.kz. эл.пошта мекенжайы арқылы жазу керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билет эл,мекенжайға келмесе не істеу керек?
Егер "Саяхат" бөлімінде сатып алынған билет эл.мекенжайға келмесе, www.onetwotrip.com онлайн-сервисті қолдау қызметіне жүгіну қажет, сондай-ақ onetwotrip клиенттерін тәулік бойы қолдау телефоны бойынша: +7 717 278 81 10 хабарласу керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде билеттерді сатып алу үшін банк қандай комиссия алады?

Jýsan мобильді қосымшасындағы "Саяхат" бөлімінде билеттерді сатып алу үшін банк қандай комиссия алады?

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады